SEO Akademi Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen SEO Kursu
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Kurumsal SEO Danışmanı – Rakipleriniz Dijital Dünyada Farkı Açıyor mu?

Kurumsal SEO Hizmetinden Neler Beklemelisiniz?

SEO danışmanları, güçlü bir rekabet halinde olan kurumların Google’daki durumunu iyileştirmek için çalışmaktadır. Kurumsal SEO danışmanının öncelikli hedefi, yönettiği web sitelerinin Google’ın arama sonuçlarındaki performansını artırmasıdır.

Dünya çapında her yıl 1,2 trilyon arama alan Google’ın dilini çözümleyerek kurumların dijital dünyadaki varlıklarını sağlamlaştıran kurumsal seo danışmanları, web trafiğinizi izleyerek büyümenizin nerede ve ne zaman gerçekleştiğini anlatmaktadır. Yani bir kurumsal SEO danışmanı size daha çok kazanç ve daha yüksek müşteri portföyü vadetmektedir.

Kurumsal SEO Danışmanı Hangi Konularda İyi Olmalıdır?

Kurumsal SEO danışmanlığı hizmeti veren bir SEO uzmanının, müşterinin ihtiyaçlarını iyi analiz edebilmesi ve SEO konusunda gelişmiş bilgiye sahip olması gerekir. İnternette kurumsal SEO danışmanı olduğunu söyleyen ancak çok düşük fiyatlara hizmet veren ya da daha önce herhangi bir kurumsal tecrübesi olmayan pek çok kişi bulunuyor. Bu yüzden öncelikli olarak kurumsal SEO danışmanlarının prestijini anlamanız gerekiyor. İşte kurumsal SEO hizmeti veren kişilerle ilgili dikkat etmeniz gerekenler:

  • Araştırmacılık: SEO danışmanlıkta uzman olan birinin mutlaka araştırma becerilerinin gelişmiş olması gerekir. Herhangi bir SEO kampanyasında araştırma, temel anahtar kelime araştırması ile başlar. Rakiplerin analiz, algoritmalar ve kullanılacak SEO araçları derken SEO danışmanın araştırma süreci hiç bitmez.

  • Analiz Edebilme: Kurumsal SEO hizmeti alacağınız kişinin araştırmacı yönünün güçlü olması, araştırma sonuçlarını analiz edip SEO çalışmalarına uyarlayabilmesi anlamına gelmiyor. Elde ettiği verileri yorumlayamayan ya da anlamlandıramayan kurumsal SEO danışmanının, müşterisine yardımcı olabilmesi pek de mümkün olmuyor.

  • Kodlama: Kurumsal SEO danışmanının profesyonel bir yazılımcı kadar bilgili olması şart değil ancak bir CMS, SEO işlevselliği ile birlikte gelir. Yani, CMS tarafından sunulan kılavuzların izlenebilmesi ve SEO ile ilgili değişikliklerin yapılabilmesi için başlangıç düzeyinde de olsa bir SEO danışmanının kodlama konusunda bilgi sahibi olması gerekir.

  • Önceliklendirme: SEO’da öncelikler çok önemlidir. En önemlisi de SEO uyumlu içeriklerdeki önceliklerdir. Eğer hangi makalenin sizi Google’a tanıtmasını istiyorsanız diğerlerini bir sonraki adımına bırakmanız gerekir. Aynı zamanda bağlantı kurma ve link kurma da SEO’nun en zor aşamalarından biridir. Dolayısıyla önceliklendirmenin bu iki bileşene verilmesi önemlidir.

Kimler Kurumsal SEO Danışmanı Olabilir?

Kurumsal SEO uzmanı veya kurumsal SEO danışmanı olarak hizmet verebilmek için üniversitede herhangi bir bölümden eğitim alma zorunluluğunuz yok. Hangi eğitimi almış olursanız olun, SEO uzmanlığı kurslarına başvurarak SEO danışmanı olabilirsiniz. Başarıyla tamamladığınız SEO eğitiminden sonra aldığınız kurumsal SEO uzmanlığı sertifikası ile dilediğiniz firmaya ve kişiye SEO danışmanlığı yapabilirsiniz.

Kurumsal SEO Danışmanlığı En Çok Kazandıran Mesleklerinden Biri!

Kurumsal SEO hizmeti vermek isteyen ve firmalara Google’da görünür olmayı garanti eden SEO danışmanlığı, hem ülkemizde hem de dünyada oldukça popüler bir meslek. Çünkü şu an hangi sektörde olduğunuzun ya da hangi alanda hizmet verdiğinizin hiçbir önemi yok. Her şartta ve durumda Google’da üst sırada olmak size daha çok kazanç ve daha fazla müşteri kazandırıyor.

Dolayısıyla istisnasız bir şekilde her işletme için artık bir SEO danışmanı gerekiyor. İş alanı oldukça geniş olan SEO danışmanlığında, farklı mesleklerdeki uzun ve yorucu iş arama süreçleri gibi bir dönem de yaşanmıyor. Gerekli yetkinliğe ulaştıktan sonra kısa bir süre içerisinde güzel bir şirkette iş bulabilmeniz mümkün…

[widget-133]

Yorum Yap