SEO Akademi Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen SEO Kursu
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu – Sosyal Medya Uzmanı mı Olmak İstiyorsunuz?

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi ile İlgili Neler Merak Ediyorsunuz?

Kariyer planlarınız arasında bir sosyal medya uzmanı olarak yeni medyanın tüm dinamiklerine hakim olmak, şirketlere sosyal medya danışmanlığı hizmeti vermek ve sosyal medya pazarlaması yapmak mı var? Öyleyse sizin, iyi bir sosyal medya uzmanlığı kursuna ihtiyacınız var. Üstelik bu konuda çok ciddi ve detaylı bir şekilde eğitim almanızın gerektiğini de vurgulamak gerekiyor.

Çünkü insanların genelinde sosyal medya uzmanlığı kursunun kolay olduğuna hatta ve hatta bir sosyal medya uzmanının iş tanımının sosyal medya hesaplarında paylaşım yapmakla kısıtlı olduğuna dair bir inanışı var. Siz de böyle olduğunu düşünüyorsanız yanıldığınızı söylemek gerek. Sosyal medya uzmanlığı kursunda sorumlu olduğunuz sosyal medya hesapları için düzenli olarak içerik üretmeniz, kitleyi canlı tutmanız, takipçilerinizi artırmanız, doğru pazarlama stratejileri yürütmeniz için ihtiyacınız olan tüm bilgiler sunuluyor. Ve sizi oldukça detaylı bir eğitim bekliyor…

Sosyal Medya Uzmanlığı Kursuna Gitmek Size Ne Gibi Avantajlar Sunacak?

Artık sektör fark etmeksizin tüm firmaların sosyal medya hesapları var. Çoğumuzun eğlence amaçlı kullandığı platformlar, kimileri için aslında bir dijital pazarlama stratejisi. Müşterilerle etkileşim kurabilmek, beklentilerini fark edebilmek, sosyal medyanın gündemi üzerinden yeni pazarlama teknikleri geliştirmek ve dijital dünyada ayakta kalmak, sosyal medya uzmanlığı eğitiminin profesyonel yaşamınıza sağlayacağı en temel artılardan. Dolayısıyla bir sosyal medya uzmanı olarak hedefinizde pek çok sektör var ve siz ne kadar donanım kazanırsanız o kadar başarılı olacaksınız. İş dünyasında her yönden yeterli bir profil çizmek için sosyal medya uzmanlığı sertifika programında;

  • Dijital pazarlamanın temelini,

  • Brief-debrief sürecini,

  • Kullanıcı arayüzü tasarımını,

  • Sosyal medyada kriz yönetimini,

  • Sosyal medya ağlarını,

  • Sosyal medyada viral reklamların önemini, 

  • SEO’yu,

  • Mobil pazarlamayı,

  • Sosyal medya takibini ve raporlamayı, 

  • Sosyal medyada PR çalışmalarını,

  • Sosyal medyada marka oluşumunu ve gelişimini,

  • Online itibar yönetimini öğreneceksiniz. Bunun dışında da Instagram, LinkedIn, Twitter, Youtube, Tiktok ve Facebook gibi en çok kullanılan sosyal medya uygulamalarının yönetimine ve hesap geliştirme çalışmalarına değineceksiniz.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimine Kimler Katılmalı?

Kişisel hesapları için daha iyi bir sosyal medya yönetimi yapmak isteyen, dijital pazarlama alanında kariyer planı olan, özgeçmişini güçlendirmeyi hedefleyen, halihazırda SEO uzmanı, dijital pazarlama uzmanı veya e-ticaret uzmanı olarak çalışan herkes, sosyal medya uzmanlığı kursuna katılabilir. Kurs sonunda alacağınız sosyal medya uzmanlığı sertifikası, size günümüzün en popüler ve getirisi yüksek işlerinden birinde kariyer yapma imkanı sağlayacaktır. Çünkü artık her sektörden her firmanın bir sosyal medya uzmanına ihtiyacı vardır. Dolayısıyla mezun olduktan sonra uzun süreli iş aramaktan korkuyor, bir türlü istediğiniz gibi bir firmada çalışamayacağınızı düşünüyorsanız hem şu anın hem de yakın geleceğin en parlak mesleklerinden birini edinmek için sosyal medya uzmanlığı kursuna katılabilirsiniz.

Sosyal Medya Uzmanlığı Kursu Ücretsiz Olur mu?

Başarılı bir sosyal medya uzmanı olmak için bilgi ve beceri kazanabileceğiniz bir kurs arıyorsanız sizlere tavsiyemiz ücretsiz olanlardan uzak durmanız. Çünkü sosyal medya uzmanlığı eğitimi, birkaç saatte tamamlanabilecek kadar önemsiz bir kurs değil. Eğer doğru bir eğitim kurumundan ders alırsanız sosyal medya uzmanlığı sertifika programının ne kadar detaylı ve uzun olduğunu siz de görebilirsiniz. 

Çoğu zaman çeşitli online platformlarda karşımıza sosyal medya uzmanlığı kursu ücretsiz ilanları çıkıyor. Ancak bu tarz kurslardan kendinize katabileceğiniz tek şey, boş vaktinizi değerlendirebileceğiniz birkaç saatlik bir sosyal aktiviteyi değerlendirmiş olmaktır. Ya da en çok verimli olduğunuz bu zamanlarda boşa harcanmış bir zaman dilimi de diyebiliriz… Hangisi, sizin için daha uygunsa!

[widget-134]

Yorum Yap