SEO Akademi Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen SEO Kursu
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Ahrefs SEO Aracı ile Neler Yapabilirsiniz?

Ahrefs SEO Aracı Kullanımı – Web Sitenizi İyileştirin!

Ahrefs; backlink denetimleri gerçekleştirebileceğiniz, anahtar kelime araştırması ve rakip analizi yapabileceğiniz, totalde aldığınız organik görünürlüğü takip edebileceğiniz mükemmel bir SEO aracı. Üstelik SEO çalışmalarınızı başarıyla yürütebilmeniz ve dijital marka yönetimi yapabilmeniz için oldukça pratik bir kullanımı var.

SEO uzmanlarının pek çoğu da Ahrefs SEO aracını kullanıyor. Ahrefs ile analiz yaparak sıralama geçmişlerini, giden bağlantıları, backlinklerdeki artış ve düşüşü kontrol ediyorlar. Eğer siz de web siteniz için kullanabileceğiniz en verimli SEO araçlarını araştırıyorsanız ya da bir SEO uzmanı olarak Ahrefs nasıl kullanılır sorusunun yanıtını merak ediyorsanız bu yazımız sizin için bilgilendirici olabilir.

Ahrefs SEO Aracı Ne İşe Yarar?

Ahrefs, oldukça kapsamlı ve benzersiz bir SEO aracı. Ancak Ahrefs SEO aracının tam potansiyeliyle kullanılması ve maksimum seviyede fayda sağlanması için her yönüyle araştırılması gerekiyor. Eğer Ahrefs ile backlink durumunuzu gözetecek ya da Ahrefs ile analiz yapacaksanız ilk olarak aracın tüm özelliklerini keşfetmeniz gerekiyor. İlk etapta Ahrefs’in tüm yönlerini kavramak ve ardından pratik yapmak, daha iyi bir yöntem. Ahrefs SEO aracını küçük bir meblağ ödeyerek yedi gün süreyle deneyebilirsiniz. Ardından Ahrefs’e aylık ödemeler yaparak abone olur ve detaylı kullanıma başlarsınız. Ahrefs nasıl kullanılır diye merak edenlere Ahrefs ile backlink analizi yapabileceklerini de söylemek isteriz.

Geri bağlantı grafiklerini günlük olarak güncelleyen tek SEO aracı olan Ahrefs, bağlantı hızınızı rakiplerinizle kıyaslayabilmeniz için de imkan yaratıyor.

Ahrefs ile analiz yapabilmeniz de mümkün. Ahrefs SEO aracı, Site Gezgini ile rakiplerinizin web sitelerinin yapısını, en çok organik trafik çektikleri sayfalarını ve gelen trafiğin en çok hangi ülkeden olduğunu görebilmenizi sağlıyor. Eğer siteniz uluslararası trafik alıyorsa en iyi alt klasörleri görüntüleyerek küresel trafiğinizi yönetebilirsiniz.

SEO araçlarında liderliği elinde tutan Ahrefs ile SERP geçmişinizi kontrol edebilir, aylara ve yıllara göre yerinizi ne şekilde koruduğunuzu, kaybettiğinizi ve rakiplerinizle olan mücadelenizi görebilirsiniz.

Ahrefs SEO Aracı Kullanımı – Hangi Özellikler Var?

Çoğu anahtar kelime planlayıcı, sonuçlarını Google’a entegre bir şekilde sunar. Elbette arama motorlarında liderlik Google’da ancak yine de Bing ve Yahoo gibi platformlardan gelebilecek trafikleri de unutmamak gerekiyor. Ahrefs SEO aracındaki Anahtar Kelime Gezgini ile;

  • Google

  • Youtube

  • Amazon

  • Bing ve 

  • Yahoo gibi platformlarda arama yapabilirsiniz.

Ahrefs’in anahtar kelime gezgini, tahmini tıklama sayısını göstererek hangi anahtar kelimelere odaklanılmasının gerektiğiyle ilgili web site sahiplerine bilgi verir. Bunun dışında ise ülke bazlı olarak hangi anahtar kelimelerin en çok arandığıın bilgisini paylaşır. 

SERP’e Genel Bakış Raporu, Ahrefs’in aylık organik arama trafiğini kontrol etmek için sunduğu bileşendir. Kürel trafik tahminlerini görebileceğiniz, ülkeniz için toplam tahmini trafik bilgisi alabileceğiniz Ahrefs, SEO çalışmalarınız için oluşturacağınız SEO stratejilerinde önemli bir rol oynar. 

Ahrefs SEO Aracı Kullanımını Mutlaka Öğrenin!

Ahrefs SEO aracını tüm SEO araçlarından daha kullanışlı ve iyi kılan şey, sunduğu desteklerin yukarıdakilerle sınırlı olmaması. Çoğu SEO aracı, sunduğu özellikleri sınırlandırmayı tercih ediyor. Haliyle bu durum SEO uzmanlarının ve web sitelerinin işini zorlaştırıyor. Ancak Ahrefs SEO aracı, sayfanızı en iyi hale getirmeniz için ihtiyacınız olan tüm desteği sunuyor.

Ahrefs SEO aracı kullanımı ile aklınızda soru işaretleri belirdiyse web sitenizi her yönüyle iyileştirebilmek adına bir SEO danışmanından yardım almanızı öneriyoruz. Dilerseniz Ahrefs SEO aracı ile ilgili tüm sorularınızı SEO Akademi’nin uzman ekibine iletebilirsiniz…

[widget-133]

Yorum Yap