SEO Akademi Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen SEO Kursu
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

Linkedin Şirket Hesabı Nasıl Açılır?

Geniş Bir Network Oluşturun! – Linkedin Şirket Hesabı

Sosyal medya denince aklınıza Twitter, Instagram ve Facebook gibi platformların geldiğini biliyoruz. Ancak Linkedin, 55 milyon şirket sayfası ve 760 milyondan fazla kullanıcısıyla kurumsal hayatta oldukça popüler bir ağ. Dolayısıyla işletmenizin büyümesi için kesinlikle görmezden gelmemesi gereken bir platform.

Eğer siz de Linkedin şirket hesabı açarak B2B ve B2C dijital pazarlama kampanyalarınızı büyütmek istiyor ve Linkedin şirket hesabı nasıl açılır diye merak ediyorsanız bu yazımızı mutlaka okumanızı öneriyoruz. 

Linkedin Şirket Sayfası Nasıl Açılır?

Linkedin şirket profili oluşturmak oldukça kolaydır. Bunun için Linkedin ana sayfasının sağ üst köşesinde yer alan İş simgesini tıklamalı ve hemen altındaki Şirket Sayfası Oluştur butonuna basmalısınız. Ardından sayfa türünü (Şirket, Vitrin Sayfası, Eğitim Kurumu) belirlemeli ve sayfa kimliğinizle birlikte şirket ve profil ayrıntılarınızı doğru şekilde girmelisiniz. Sayfa oluştur butonunu tıkladığınızda artık, Linkedin şirket hesabınız aktif olacaktır.

Linkedin Şirket Hesabınla Rakiplerinizin Dikkatini Çekin! 

Linkedin şirket hesabı nasıl açılır sorusunu tek açıdan yanıtlamak olmaz, işin içine biraz olsun pazarlama katmak gerekir. Nasıl ki bir ürünü pazarlarken neyi başarmak istediğinizi ve kime ulaşmaya çalıştığınızı düşünüyorsanız Linkedin şirket hesabı oluştururken de güçlü ve etkili olmak için tam olarak neyi hedeflediğinizi düşünmeniz gerekiyor. Bu yüzden Linkedin şirket sayfası nasıl açılır diye merak edenler için önemli 5 ipucu paylaşacağız:

  • Görsellerin Gücünden Yararlanın! 

Linkedin şirket sayfanızda haftalık olarak paylaşımda bulunmak, hedef kitlenizin daha çok katılım sağlamasını destekleyebilir, aynı şekilde de gönderilerinize görsel eklemek, yorumları ikiye katlamanıza yardımcı olabilir. Linkedin şirket hesabı için temel olarak iki ana görsele ihtiyacınız vardır. Logo ve kapak resmi. Bu resimler, bir ziyaretçinin göreceği ilk şeydir ve sayfanızda bir kelime okumadan önce onları meşgul eder.

Logo ile başlayalım. Logonuz, üyeler şirketinizi aradığında ve çalışan profillerinde sayfanızın sol üst tarafında görünür. Linkedin şirket hesabı logonuz oldukça basit olmalıdır. Bu nedenle sadece önerilen resim özelliklerini takip edin. Kapak resminiz biraz daha göz alıcı olabilir. Tıpkı Twitter veya Facebook'ta yaptığınız gibi özel bir kapak resmi kullanabilirsiniz. Yine de harika bir Linkedin kapak resmi genellikle diğer sosyal medya kanallarından daha basit ve daha temiz olmalıdır.

  • Şirket Tanımınız Net Olsun! 

Linkedin şirket profili açıklamanızı ne yaptığınızın ve hedef kitlenizin sizi neden takip etmesini gerektiğinin hızlı ve basit açıklaması olarak düşünün. Linkedin şirket sayfasındaki açıklamanızla okuyucu 30 saniye içinde neden bahsettiğinizi anlamalıdır. Bu yüzden mesleki jargonlardan ve dolambaçlı ifadelerden kaçının.

  • Kurumsal Bilgilerinizi Ekleyin! 

Linkedin şirket hesabınıza web sitenizin URL'sini, sektörünüzü, şirket büyüklüğünü ve genel merkezinizin bulunduğu yeri eklediğinizden emin olun. Bunların ardından harekete geçirici net bir mesaj vermeniz iyi olabilir. Call to Action ibareleri daha fazla insanın web sitenizi veya fiziksel mağazanızı ziyaret etmesini sağlayabilir.

Ayrıca takipçilerinize değerleriniz, kuruluşunuzda günlük hayatın nasıl göründüğü ve neden sektörünüzdeki herhangi bir şirket olmadığınız hakkında bilgi verme fırsatlarını da hiçbir zaman kaçırmayın. Bu bölüm sizi, yaptığınız işi yapan diğer şirketlerden ayıran özellikleri paylaşmak için harika bir yerdir.

  • Arama Optimizasyonu Yapın! 

Linkedin şirket profillerinin nasıl oluşturulacağına gelince Google ve diğer arama motorlarının arama sonuçlarında Linkedin sayfalarını indekslediğini ve size keşfedilmenin başka bir yolunu sunduğunu unutmamalısınız! Bu nedenle anahtar kelimeleri doğal olarak kullanmalı, şirket profilinizi eksiksiz doldurmalı, özel URL kullanmalı ve Linkedin şirket profili ile web siteniz arasında backlinkler oluşturmayı ihmal etmemelisiniz.

  • Vitrin Sayfaları Oluşturun! 

Vitrin sayfaları, işletmenizin daha büyük bir şirket şemsiyesi altına giren yönlerini öne çıkarmanıza olanak tanıyan ücretsiz uzantılarıdır. Ancak bu sayfaları yalnızca açmak için açmadığınızdan emin olun. Kitlenizle etkileşim kurmak ve markanız için güçlü bir Linkedin şirket hesabı oluşturmak istiyorsanız zaman ve enerji harcamanız gerekir.

İlgi Çekici İçeriklerle Linkedin Şirket Profilinizi Daha Fazla İnsana Ulaştırın!

Linkedin şirket hesabı açmak için neler yapmanız gerektiğini artık daha iyi biliyorsunuz. Bu sağlam temelleri daha güçlendirmek ve potansiyel müşteri ağınızı genişletmek için yeni paylaşımlar yapmaya önem verin, Linkedin şirket sayfanızda sizinle etkileşim kurmaları için izleyicileri gerçekten cezbedecek içerikler sunun.

Kendi sektöre özel gönderilerinizi oluşturun, bunu yapmak; şirketinizi öncü olarak konumlandırmanın veya bu alanda bir uzmanlık duygusu yaratmanın harika bir yoludur. PDF belgelerinden slayt sunumlarına, ses veya video parçalarına kadar, paylaştığınız içerik türlerini çeşitlendirebilir ve şirketinizi takip eden kişiler için çok katmanlı bir deneyim yaratabilirsiniz.

[widget-134]

Yorum Yap