SEO Akademi Türkiye'nin En Çok Tercih Edilen SEO Kursu
Türkçe

tr

Dil Seçimi

Dil Seçimi

TikTok Reklam Vermek İçin Doğru Bir Platform mu?

TikTok Reklamlarının Markalar İçin Sunduğu Avantajlar

Günümüzde birçok sosyal medya platformu bulunuyor. Gün geçtikçe daha fazla artan sosyal platformların en yenileri genellikle gençler tarafından tercih ediliyor. Eğer markanız çoğunlukla yeni nesle hitap ediyorsa ya da hedefiniz öncelikli olarak gençleri etkilemekse neden Tiktok reklam verme sürecini öğrenmiyorsunuz?

Günümüzde popüler uygulamalardan biri olan TikTok esintilerinin zaman zaman Instagram’a da yansıdığını görebilirsiniz. Öyle ki bir anda çok fazla kullanıcı sayısına ulaşan bu platform, reklam modelleriyle de dikkat çekiyor. Dilerseniz şimdi Tiktok reklam verme adımları, Tiktok reklam fiyatları, Tiktok reklam modelleri ve Tiktok reklamlarının sağladığı avantajlara değinelim.

TikTok Reklam Verme Çalışmaları Neden Önemlidir?

Online bir video yükleme platformu olan TikTok’ta reklam verme çalışmalarının önemli olmasının nedeni, video içeriklerinin son yıllarda çok fazla önemsenmesidir. Artık hem kullanıcılar hem de algoritmalar videolu içerikleri çok daha fazla önemsiyor. Dolayısıyla TikTok reklamları vererek markanızın değerini artırma şansınız oluşuyor.

Örnek olarak YouTube platformuna bakabilirsiniz. İnternet kullanıcıları bir konu hakkında detayları merak ettiklerinde genellikle YouTube üzerinde araştırma yaparlar ve ilgili içerikleri videolu bir şekilde görmek isterler. Konuyu videolardan öğrenmek, metin okumaları yapmaktan çok daha pratik gelir. TikTok’un sevilmesinin ve TikTok reklamları konusunun gündeme gelmesinin nedeni de budur. TikTok reklam verme sürecini başarılı bir şekilde yürütürseniz bu konuda karlı çıkabilirsiniz. Tabii öncelikle platforma ve TikTok reklam modelleri konusuna hakim olmalısınız. 

TikTok Reklam Modelleri Nelerdir? – TikTok Sponsorlu Reklamlarından Hangisi Size Göre?

İşletmenizin dijital pazarlama süreçlerini yürütürken TikTok’tan yararlanmak isterseniz ilk olarak Tiktok’ta reklam vermeyi ve kullanabileceğiniz türleri öğrenmeniz gerekir. İşte, Tiktok reklam reklamları:

  • TikTok Hashtag (Etiket) Challenge Reklamları

Tiktok’ta reklam vermeyi düşünenler için ilk reklam türü, etiket reklamlarıdır. Hashtag reklamlarını tercih ederseniz, TikTok kullanıcıları sizin oluşturduğunuz hashtaglerde videolar üreterek etkileşiminizin artmasını sağlarlar. 

  • TikTok In-Feed (Yayın İçi) ADS Reklamlar

Tiktok reklamlarının bir diğer türü olan yayın içi reklamlar, dönüşüm odaklı reklam türüdür ve uygulama içerisinde kullanıcıların görmesi için sunulan videolar arasında geçiş yaparken görüntülenirler. 

  • TikTok Brand Takeover (Marka Devralma) Reklamları

TikTok kullanıcılarının uygulamayı açar açmaz karşılarına gelen ve 5 saniye kadar süren reklamlardır. 

  • TikTok Top View Reklamları

TikTok kullanıcılarının ilk gördükleri video reklamlar Top View reklamlardır. Bu reklamların önce gösterilmesi bir hayli avantaj sağlamaktadır.

  • TikTok Influencer Reklamları

Kullanıcılar tarafından oluşturulan Tiktok sponsorlu reklamlar, marka imajı oluşturmada çok etkilidir. TikTok’ta fenomen olmuş isimlerle çalışarak dijital dünyada güven ve tanınırlık sağlayabilmeniz mümkündür.

  • TikTok One Day Max Reklamları

TikTok’taki “Sizin İçin (for you)” bölümünde yayınlanan, süresi 1 dakika uzunluğunda olan video reklamlar, Tiktok reklam vermeyi düşünenlerin öncelikli olarak tercih ettiği modellerden biridir.

  • TikTok Brand Premium Reklamları

Bir önceki reklam modeliyle benzerlik gösteren bir reklam modelidir ancak burada önemli olan bin gösterim başı maliyetle çalışmasıdır. TikTok reklam verme ücreti sizin için önemliyse ya da bütçenizi belirlediyseniz bu reklam modelini bir daha düşünün ve karşılaştırmalarınızı yapın. 

Yoksa TikTok’ta Reklam Vermeyi Hala Denediniz mi? 

TikTok reklam yöneticisi olarak reklam verme serüvenine dahil olmak, diğer sosyal platformlar dışında da kendinizi ifade etmek istiyorsanız hemen yeni neslin en çok aktif olduğu platform olan Tiktok’a dahil olmanızı önerebiliriz. 

TikTok reklam verme çalışmalarınızı mutlaka büyük bir özen ve araştırmayla birlikte yürütün, bu sayede çok geçmeden hedeflerinize ulaşın. Dijital dünyada yaşanan yeniliklere ayak uydurmadan başarılı olabilmeniz pek de mümkün olmadığını unutmayın…

[widget-134]

Yorum Yap