- Konu Başlıkları
- Twitter’da Reklam Verme Yöntemleri Neler?
- Twitter Reklam Verme Konusu Neden Önemli?
- Twitter Sponsorlu Reklam Türleri Nelerdir? – Twitter Reklam Verme Yöntemleri
- Sponsorlu Tweetler
- Sponsorlu Hesaplar
- Sponsorlu Trendler
- Sponsorlu Anlar
- Twitter Reklamı Vermeden Önce Platformu Daha Yakından Tanıyın!
Twitter’da Reklam Verme Yöntemleri Neler?
İşletmeniz için güzel dönüşümler almak ya da pazarlama çalışmalarınızı Twitter üzerinden yapmak istiyorsanız bilmeniz gereken bazı Twitter reklam verme aşamaları bulunuyor. Tabii bir de Twitter reklam türleri hakkında fikir sahibi olmalısınız. Bu sayede reklamlarınızı en efektif şekilde kullanabilir, satışlarınızı yüksek ölçüde artırabilirsiniz.
Twitter çoğunlukla kullanıcıların birbirleriyle etkileşim kurdukları renkli bir mecradır. Aynı zamanda profesyonel anlamda da çalışmalarınıza katkı sunan bir yerdir. Dijital pazarlama çalışmalarınızı yönetebileceğiniz bir kanal olan Twitter’da reklam verme yöntemleri nasıl oluyor, ne tür reklamlar veriliyor gibi benzer birçok sorunun yanıtını öğrenmelisiniz ki işletmeniz için fayda sağlayabilesiniz. Twitter reklam vermekle ilgili tüm süreçlerin aklınızda daha iyi yer edinebilmesi için yazımızı okumaya devam edin…
Twitter Reklam Verme Konusu Neden Önemli?
Sosyal medya platformlarında reklam vermek istediğinizde öncelikli olarak faydalarından emin olmalısınız. Twitter’da reklam verme sürecine girecekseniz, neden reklam vermeniz gerektiğini, bu reklamların size ne gibi etkileri bulunabileceğini net bir şekilde bilmelisiniz.
Twitter, bir sosyal mecra olarak birçok yaş grubundan insana ev sahipliği yapıyor. İşletme hesabınızın etkinliğini artırmak ve görünür olmak istiyorsanız Twitter reklamı vermeniz birçok kişiye erişmenizi kolaylaştıracaktır. Özetle dijital pazarlamada başarı yakalamak istiyorsanız Twitter’dan reklam vermeniz şart.
Twitter reklam verme konusu, son günlerde daha fazla ön planda olmaya başladı. Çünkü önceki yıllarda daha çok kullanıcı deneyimine önem veren platform, günümüzde sponsorlu reklamlarını artırmaya başladı. Bu da satış stratejileri geliştiren birçok firma adına olumlu bir gelişmedir. Dolayısıyla hesaplarınızla ilgili olarak Twitter reklam verme konusunu iyi düşünmeniz gerektiğini söyleyebiliriz.
Twitter Sponsorlu Reklam Türleri Nelerdir? – Twitter Reklam Verme Yöntemleri
Twitter büyük bir sosyal medya platformudur ve size reklam çalışmalarınızı yürütebilmeniz için seçme şansı verir. Twitter sponsorlu reklam türlerini bilmeniz bu noktada önemlidir. Twitter reklam türleri şöyle:
-
Sponsorlu Tweetler
Tıpkı normal bir tweet gibi görünen ve akışta karşınıza çıkan Twitter sponsorlu reklam türleri “sponsorlu tweetler” olarak adlandırılıyor. Bu tweetler, siz reklam hesabını takip etmeseniz bile karşınıza çıkabiliyor. Eğer siz de işletmeniz için reklam vermek istiyorsanız Twitter sponsorlu reklam aracılığıyla sizi takip etmeyen kişilerin de reklamınıza ulaşacaklarından emin olabilirsiniz.
-
Sponsorlu Hesaplar
Eğer Twitter’da yeni bir işletme hesabıysanız sponsorlu hesaplar arasında yer alarak akışta görünmeyi sağlayabilirsiniz. Bu Twitter reklam verme türü sizin için iyi bir dönüşüm sağlayacaktır. Kullanıcılar profilinizin küçük bir görselini, adını ve kısa bir bilgiyi akışta ya da kimi takip etmeleri gerektiğini gösteren kısımda görecektir. Böylece takipçilerinizin sayısı da artacaktır.
-
Sponsorlu Trendler
Twitter reklam vermek için kullanıcılara pek çok avantajlı durum da sağlıyor. Bunlardan biri de trend olan hashtagler… Eğer bir hashtag paylaşımı yaparak sponsorlu ibaresiyle kullanıcılara görünmek isterseniz bu alandan faydalanabilirsiniz. Twitter reklam verme ücreti en yüksek olan sponsorlu içerikler bunlardır. Rakipleriniz de sizinle aynı hamleleri gerçekleştireceğinden en üstte yer almak için vereceğiniz reklam teklifini iyi düşünmeniz gerekir.
-
Sponsorlu Anlar
Twitter reklam vermek için en uygun platformlardan biri. Çünkü dilediğiniz türde reklam seçenekleri karşınıza çıkıyor. Moments yani ‘sponsorlu anlar’ da onlardan biridir. Uzun hikayeler seven Twitter kullanıcılarına yönelik daha büyük bir içerik reklamı paylaşmak isterseniz kendinizi 280 karakterle sınırlandırmanız gerekmiyor. Böyle bir reklam çalışması için “sponsorlu anlar” size destek oluyor.
Twitter Reklamı Vermeden Önce Platformu Daha Yakından Tanıyın!
Twitter’da reklam verme çalışmalarınızın öncesinde bu mecraya iyi bir giriş yapmak yararınıza olacaktır. Öncelikle her yerde görünür olmak için hamlelerinizi organik olarak yapmaya çalışın. Profilinizi profesyonel bir şekilde doldurun ve kullanıcılar için güven verici bir ortam sunmaya başlayın.
Twitter’dan reklam verme sürecine girdiğinizde, Twitter reklam verme nasıl yapılır sorusuna yanıt bulduğunuzda ve sponsorlu reklamlar arasından seçiminizi yaptığınızda çok daha fazla alanda görünür olma şansı yakalarsınız. Çalışmalarınızı dikkatle ve titizlikle yürütürseniz Twitter’dan iyi dönüşümler alabilirsiniz.
[widget-134]